הביקור באתר kristalini.com והגישה לאתר זה ולשירותים שלו כפופים לתנאים הבאים. על ידי גישה אל kristalini.com והשימוש בו את/ה מסכים/ה לציית לכל התנאים וההגבלות של הסכם זה.

כל אדם שרוכש או מבקר באתר של kristalini.com מקבל ומסכים לתנאים אלה.

מועדון לקוחות

הצטרפו לרשימת התפוצה של KRISTALINI וקבלו הנחות כבר מהרכישה הראשונה שלכם,
בנוסף, בהצטרפות למועדון החברים היוקרתי שלנו תוכלו להנות מהנחות נוספות.

אם אתם ארגון, חברה עסקית או עמותה תוכלו להצטרף לתוכנית מיוחדת ולקבל מחירים מופחתים משמעותית בקנייה קבוצתית.

למידע נוסף ניתן לפנות אלינו בכתובת info@kristalini.com

כרטיס מתנה

אם אתם מתכוונים לרכוש פריט KRISTALINI כמתנה, אנא שלחו לנו במייל את הפרטים ל-info@kristalini.com ואנו נשלח לכם בחזרה קבלה והתראה לנמען שלכם כשהמתנה מבית KRISTALINI בדרך אליו.

אם ברצונכם להוסיף גם כרטיס ברכה, ציינו זאת בפנייה למייל ואנו נצרף פתק אישי לנמען יחד עם המתנה.

אמצעי תשלום

אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי המוכרים באמצעות ביטוח ותעודות, כל האישורים שלנו מאומתים.
אנו מציעים עד 36 תשלומים חודשיים, 12 החודשים הראשונים ללא ריבית, מעל 12 חודש יהיו חיובים על פי תעריפי הבנק והמדיניות שלנו. אנא צרו איתנו קשר בכתובת info@kristalini.com לקבלת מידע נוסף בנוגע לתכניות המימון המוצעות שלנו.
אמצעי התשלום שבאמצעותם ניתן לשלם בקופה הם כל כרטיסי האשראי העיקריים כפי שמצוין

הזמנות ומשלוחים

כל התכשיטים המתקבלים בהזמנות, מוכנים תוך 3 שבועות ולאחר מכן מועברים למשלוח. אנו תמיד שואפים לעמוד בזמני המשלוחים. עם זאת, בשל האופי של עבודות יד במוצרים שלנו אנו מבקשים מכם להיות מודעים לחלון זמן הייצור.

לאחר שהתשלום שלכם יתבצע וההזמנה תושלם בקופה תקבלו דוא"ל אוטומטי עם החשבונית שלכם. שימו לב, ייתכן שהמייל יגיע לתיקיית דואר הזבל/ספאם אם זוהי ההזמנה הראשונה שלכם.

אנו מעריכים את התמיכה שלכם במוצרים שלנו. אם יתעוררו בעיות כלשהן עם ההזמנה, ניצור אתכם קשר מיד ונפעל לפתרון הבעיה.

אם לא מצאתם משהו באתר שלנו, אנא פנו אלינו בכתובת info@kristalini.com.

תכשיטים ושעונים נמסרים ברחבי העולם בתוך 21-28 ימי עסקים או מוקדם יותר.

בהתאם למיקום המדינה שלכם, ניתן לאסוף הזמנות גם בחנויות KRISTALINI BOUTIQUE, אנא פנו אלינו בכתובת info@kristalini.com כדי לברר על כתובות חנויות הבוטיק.

שימו לב, בפריטים מותאמים אישית מסוימים או בהזמנה מיוחדת בהזמנה אישית, ייתכן שיחלוף זמן נוסף, ואנו נייעץ לכם לגבי כל פריט בהתאם.

לאחר שהמשלוח יוצא, תקבלו מייל מצוות KRISTALINI עם העתק חשבונית המשלוח ומספר מעקב.
כל המשלוחים נשלחים ע"י DHL ו-FEDEX, כל החבילות מבוטחות בערך מלא כדי להגן על הסחורה שלכם.

אנו לא אחראים על מסים בינלאומיים וחובות, זוהי אחריותו הבלעדית של הלקוח. במקרה של החזר תמורת מסים או חובות, דמי המשלוח לא יוחזרו.

כמו כן, שימו לב שאיננו אחראים לעיכוב כלשהו של המשלוח כתוצאה מתקנות מיוחדות במדיניות הייבוא הארצית שלכם.

טיפול בתכשיטים

אנא עקבו אחר ההוראות הבאות כדי לטפל נכון בתכשיטים מבית KRISTALINI, כך תוכלו לשמור עליהם נוצצים תמיד.
כאשר אתם לא לובשים את התכשיטים שלכם, אנו ממליצים לאחסן אותם בתיבת המתנה המקורית. נסו להימנע מללבוש את התכשיטים בזמן מקלחת, שחייה, שטיפת כלים, התזת בושם, עיסוק בספורט או התעמלות. לאחר לבישת התכשיטים אנו ממליצים לנגב אותם עם מטלית ליטוש שאינה שוחקת כדי להסיר לכלוך וכתמים.

תיהנו מהתכשיט או השעון המיוחדים מבית KRISTALINI ושמרו עליו נוצץ תמיד.

החזרות והחלפות

אנו בטוחים שתהיו מרוצים מהרכישה  ב-KRISTALINI, אולם אם אינכם מרוצים ב-100%, תוכלו להחזיר לנו את הפריט עד 14 יום ממועד קבלת הפריט בעסקת אשראי בלבד.

אם 14 ימים עברו מאז קבלת המוצר שלכם, לצערינו אנחנו לא יכולים להציע זיכוי. מכיוון וזיכוי אינו חל על פריט מותאם אישית, או בעל חריטות, כמו כן לא ניתן להחזירו.

אנא שלחו לנו מייל ל-info@kristalini.com כדי להודיע לנו על ההחזר שלכם, וציינו את סיבת ההחזר.

כדי להיות זכאים להחזר, אסור להשתמש כלל בפריט ולא לנסות לשחזר אותו. הפריט צריך להיות בדיוק באותו מצב שקיבלתם אותו ובאריזתו המקורית.

לאחר שתשלחו אותו בחזרה, אנו נבדוק אותו ונשלח לכם הודעת דוא"ל ברגע שנקבל אותו.

אנו נודיע לכם על אישור או דחייה של ההחזר שלכם, אם ההחזר מאושר תקבלו את הזיכוי באופן אוטומטי דרך כרטיס האשראי.

שימו לב שאיננו אחראים על מסים וחובות בינלאומיים, זוהי אחריותו הבלעדית של הלקוח. במקרה של החזרה או החלפה – המסים, החובות ודמי המשלוח לא יוחזרו.

 

בתודה ובברכה,

צוות קריסטליני

KRISTALINI

 Fine Jewelry & Watches since 1987

www.kristalini.com

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות